Ο καπετάνιος του σκάφους υποχρεούται να ενημερώνει πριν την άφιξη του για την τυχόν διαθεσιμότητα θέσης με τους εξής τρόπους: α) τηλεφωνικώς στο 210 9880000 β) e‐mail: [email protected]
Δεν επιτρέπεται η είσοδος στον Τουριστικό Λιμένα χωρίς την σχετική άδεια από το γραφείο κίνησης της Μαρίνας.
Παρακαλούνται όλοι οι ιδιοκτήτες σκαφών (εκπρόσωποι εταιρειών ή εξουσιοδοτούμενοι) να προσέρχονται, εντός 1 ώρας από τον ελλιμενισμό τους, στο γραφείο της μαρίνας για να δηλώσουν εγγράφως την άφιξη τους και να προσκομίσουν τα ανανεωμένα έγγραφα (όπου ήδη υπάρχει παλαιότερη εγγραφή) ή να κάνουν αίτηση ελλιμενισμού με όλα τα απαιτούμενα έγγραφα (σε κάθε νέα άφιξη).
Οι παροχές ηλεκτροδότησης και ύδρευσης θα παρέχονται μόνο κατόπιν συνεννόησης με το γραφείο κίνησης. Στην περίπτωση ηλεκτροδότησης προϋπόθεση είναι η καταβολή εγγύησης η οποία επιστρέφεται με την διακοπή παροχής. Κατά τη σύνδεση της παροχής ηλεκτρικού, ο πελάτης ενημερώνεται για την ισχύ της παροχής του και οφείλει να μην την υπερβαίνει. Δεν επιτρέπεται καμία επέμβαση στα δίκτυα παροχών από μη εξουσιοδοτημένα άτομα καθώς και η λήψη της υπηρεσίας ρεύματος ή νερού από πηγή λήψης άλλου σκάφους. Οι παραβάτες θα υφίστανται κυρώσεις σύμφωνα με τον Γενικό κανονισμό τουριστικών λιμένων, τον Ειδικό Κανονισμό Λειτουργίας Μαρίνας Αλίμου και τη σχετική νομοθεσία.
Οι κωδικοί WI‐FI δίνονται κατόπιν επικοινωνίας με το γραφείο της μαρίνας.
Ο πελάτης υποχρεούται κατά τον απόπλου του σκάφους του να ενημερώνει την Μαρίνα για το χρόνο απουσίας του από αυτή.